10 Dekabr 2025 14:54
144
İQTİSADİYYAT
A- A+
Bakıda tıxacın həlli yolu nədir?  

Bakıda tıxacın həlli yolu nədir?  


Tıxac böyük şəhərlərdə, həmçinin Bakıda da müşahidə edilən problemdir. Tıxacın həlli yolları üçün hərəkət istiqamətinə uyğun təklif formalaşdırırlar.

AZƏRTAC-a açıqlama verən nəqliyyat üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev bildirib ki, bu günə kimi paytaxtda tıxacın qarşısını almaq üçün icra olunan layihələrin bir hissəsini yüngül islahat hesab etmək olar. Yəni, daha az xərclə daha tez həyata keçən islahatdır. Onun sözlərinə görə, bura paytaxtda ayrılmış mikromobillik zolağı, avtobus yolları aiddir.

“Bunun davamı olaraq dövlət proqramı reallaşdırılır. 2025-2030-cu ilə kimi piyada infrastrukturu abadlaşır. Piyada infrastrukturu özündə qısa keçidləri ehtiva edir. Yəni, küçənin bir tərəfindən digər tərəfinə uzun yol qət etmədən hərəkətetmə prosesi eyni səviyyədə olmalıdır. Daha sərt islahat dedikdə böyük şəhərlərin mobilliyinə təsir edən nəqliyyatın relsli növləridir. Bura yeraltı metro, yerin üstündə metro funksiyasını daşıyan şəhərətrafı elektrik qatarı şəbəkəsi, həmçinin şəhərdə yüngül növlü relslərə aid olan tramvaylar daxildir. Bunun vacib olmasının səbəbi odur ki, relsli növlər zaman ərzində qısa intervallarla sərnişini bir məntəqədən digər məntəqəyə daşıma, eyni zamanda, uzunmüddətli istismar imkanına malikdir. Bu da həmin nəqliyyat növlərinin üstünlüyünü ön plana çəkir”, - deyə Rauf Ağamirzəyev vurğulayıb.

Ekspert qeyd edib ki, ümumiyyətlə 30 kilometrdən çox olan səfərlər dəmir yolu ilə daha komfortludur: “Düşünürəm ki, dəmir yolu varsa onun intensiv hərəkəti təmin olunmalı, stansiyaların sayı artırılmalı, stansiyalarda inteqrasiya olmalıdır. Yəni, bir keçiddən digərinə rahat hərəkət təmin olunmalıdır. Bundan başqa, insanların vaxtını səmərəli keçirməsi üçün yerlər təşkil edilməlidir ki, zamanlarını daha səmərəli istifadə etsinlər”, - deyə o vurğulayıb.

Nəqliyyatın relsli növlərinin əhəmiyyətinə diqqət çəkmək üçün Rauf Ağamirzəyev vurğulayıb ki, hər hansı istiqamətdə nəqliyyatın hərəkətində baş verən sıxlıq o istiqamətdə relsli nəqliyyat növlərinin kifayət qədər inkişaf etmədiyini göstərir: “Bu da nəqliyyat şəbəkəsinin istənilən səviyyədə təşkil olunmamasının göstəricisidir”.

Rauf Ağamirzəyev problemin həllində digər variant metronun fəaliyyətini göstərib. Onun sözlərinə görə, Bakı metrosunun 58 yaşı var 40 kilometrdən artıq şəbəkəyə sahibdir: “Amma sakinlərinin sayı çox olan Bakı kimi şəhərdə 70 stansiyanın olmasına ehtiyac var”.

Digər Xəbərlər

QƏZETİN ÇAP VERSİYASI

XƏBƏR LENTİ Bütün xəbərlər

SOCAR “Saipem S.p.A.” şirkəti ilə potensial əməkdaşlıq imkanlarını müzakirə edib  

15:23
10 Dekabr

Bakıda keçiriləcək Ümumdünya Şəhərsalma Forumunun 13-cü sessiyasına hazırlıq məsələləri müzakirə edilib  

15:21
10 Dekabr

Cari ildə 57 milyard manatlıq sənaye məhsulu istehsal edilib  

15:17
10 Dekabr

FHN-in birgə təşkilatçılığı ilə III Sənaye Təhlükəsizliyi Zirvəsi keçirilib  

15:15
10 Dekabr

Bu il ölkədə orta aylıq əməkhaqqı 1086 manat təşkil edib  

15:02
10 Dekabr

Azərbaycanda 11 ayın iqtisadi artımı açıqlanıb  

15:02
10 Dekabr

Dövlət Xidmətində Özbəkistan nümayəndə heyəti ilə müzakirələr aparılıb  

15:01
10 Dekabr

Panel sessiya: Mədəniyyət və Hüquq  

14:59
10 Dekabr

Türkiyə XİN nümayəndəsi: Ankara tərəfdaşlarına Cənubi Qafqaza obyektiv yanaşmanın əhəmiyyətini çatdırır  

14:56
10 Dekabr

Paşinyan: “Tramp marşrutu”nun tikintisinə 2026-cı ildə başlanılacaq  

14:55
10 Dekabr

Bakıda tıxacın həlli yolu nədir?  

14:54
10 Dekabr

Xarici xüsusi xidmət orqanlarının tapşırığı ilə ağır cinayətlər törətmiş Azərbaycan vətəndaşları saxlanılıblar 

14:53
10 Dekabr

“Gürcüstan buğda mədəniyyəti: adət-ənənələr və rituallar” UNESCO-nun siyahısına daxil edilib  

14:52
10 Dekabr

Yağıntılı hava şəraiti davam edir – FAKTİKİ HAVA  

14:42
10 Dekabr

Kamboca və Tailand arasında münaqişə səbəbindən 530 minə yaxın insan evlərini tərk edib  

14:27
10 Dekabr

Baş prokuror yanında Elmi-Məsləhət Şurasının növbəti iclası keçirilib  

14:21
10 Dekabr

Astanada türk dövlətlərinin məhkəmə sistemləri arasında əməkdaşlığın genişləndirilməsi müzakirə olunur  

14:19
10 Dekabr

Bakı-Bratislava münasibətləri: Mərkəzi Avropa Azərbaycanla strateji tərəfdaşlıq mərhələsinə keçir  

13:47
10 Dekabr

Elektromobil: zərurət yoxsa tələbat?  

13:21
10 Dekabr

Sabah səhər yağıntılar tədricən kəsiləcək  

13:20
10 Dekabr

Azərbaycandan Suriyaya indiyədək 366 milyon kubmetr qaz tədarük edilib  

13:19
10 Dekabr

ÇOX OXUNANLAR

OXUCU MƏKTUBLARI

NƏŞRLƏRİMİZ

TƏQVİM / ARXİV

BAŞ REDAKTORDAN

Hamımızın Azərbaycan adlı bir Vətəni var! Qoynunda dünyaya göz açdığımız, minbir nemətindən dadıb isti qucağında boya-başa çatdığımız bu əvəzolunmaz diyar azərbaycanlı adını qürur və iftixarla daşıyan hər kəs üçün müqəddəs və ülvidir.
Müzəffər Ali Baş Komandan İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə Azərbaycan Ordusu Vətən müharibəsində zəfər çalaraq erməni işğalçılarını kapitulyasiyaya məcbur etdi, düşməni qovaraq ərazi bütövlüyünə nail oldu.
Bununla da Azərbaycan yeni inkişaf dövrünə qədəm qoydu.
Bu dövrdə dünyada mürəkkəb və ziddiyyətli proseslər davam etməkdədir!
Hələ də dünyada ədalətsizliklər mövcuddur!
Hələ də dünyada ikili standartlar var!
Hələ də dünyada güclülər zəiflərin haqqını tapdalamaq istəyir!
Odur ki, biz daima güclü olmalıyıq.
Güclü olmağın əsas şərti isə bizim birliyimizdir!
Dünyanın harasında yaşamağımızdan, hansı sahədə çalışmağımızdan asılı olmayaraq, əlbir və əlaqəli fəaliyyət göstərməyi bacarmalıyıq.
Azərbaycan naminə, onun dünyada yeri, yüksək nüfuzu uğrunda daim birlikdə mübarizə aparmalıyıq.
Yalnız bu halda anamız Azərbaycanı qoruya, yüksəldə və hamımız üçün qürur mənbəyinə çevirə bilərik.
Ulu yurdumuzun adını daşıyan "Azərbaycan" qəzeti də bu amala xidmət edir.
Əziz azərbaycanlılar! Sizi Azərbaycan naminə, övladlarımızın firavan və xoşbəxt gələcəyi uğrunda əlbir və əlaqəli fəaliyyətə çağırıram!