04 Avqust 2026 17:50
1860
Elm və texnika
A- A+
Sadə qida əlavəsi xərçəng və viruslara qarşı immuniteti gücləndirib

Sadə qida əlavəsi xərçəng və viruslara qarşı immuniteti gücləndirib


Adi amin turşu olan argininin çatışmazlığı xərçəng hüceyrələrinin və virusların orqanizmin müdafiə sistemlərini aldatmasına kömək edir. Bu isə immun sisteminin təhlükəni vaxtında aşkar etməməsinə səbəb olur, nəticədə şişlər sürətlə böyüyür, infeksiyalar isə daha ağır formada keçir. Alimlər yoğun bağırsaq şişlərinin, eləcə də tənəffüs yolu xəstəliklərinin inkişaf mexanizmlərini araşdırarkən bu qənaətə gəliblər.

ABŞ-nin Rokfeller Universitetinin bioloqları müəyyən ediblər ki, arginin çatışmadıqda, orqanizmin müdafiə sistemləri üçün yoluxmuş və ya mutasiyaya uğramış hüceyrəni işarələyən mühüm siqnal zülalı olan MHC-1-in sintezi pozulur. Bu zülal hüceyrənin səthinə çıxaraq immun T-hüceyrələrinə onun daxilində mutasiya və ya virusun olduğunu göstərir. Arginin kifayət qədər olmadıqda isə ribosomlar (hüceyrənin “yığım sexləri”) sintez prosesini yarımçıq dayandırır və zülalın formalaşmasını başa çatdıra bilmir. Nəticədə hüceyrənin səthində zəruri işarələr (markerlər) yaranmır, immun sistemi təhlükəni vaxtında aşkar edə bilmir. Bu, təhlükəli hüceyrələrin maneəsiz çoxalmasına şərait yaradır.

Tədqiqatçılar bağırsaq xərçəngi, qrip və COVID-19 da daxil olmaqla müxtəlif patoloji vəziyyətləri araşdırarkən ümumi bir qanunauyğunluq müəyyən ediblər: məhz arginin səviyyəsinin azalması hüceyrələrin müdafiə mexanizmlərini zəiflədən ən mühüm amildir. Alimlər siçanları bu amin turşusu ilə zəngin pəhrizə keçirdikdən sonra heyvanlarda yeni şişlərin yaranma tezliyinin əhəmiyyətli dərəcədə azaldığını müşahidə ediblər. Tənəffüs yolu virusları ilə bağlı aparılan təcrübələrdə də eyni dərəcədə heyrətamiz nəticələr əldə olunub, belə ki, gəmiricilərdə xəstəliyin əlamətləri xeyli yüngül keçib.

Bundan əlavə, virus infeksiyaları zamanı arginin əlavəsi, hətta amin turşusunun yoluxmadan sonra verilməsinə başlanıldığı hallarda belə, siçanların vəziyyətini yaxşılaşdırıb. Bu nəticə elmi işin müəllifləri üçün gözlənilməz olub. Çünki adətən qidalanmanın korreksiyası yalnız profilaktik tədbir hesab edilir və xəstəliyin kəskin mərhələsində tam bir yardım vasitəsi kimi qiymətləndirilmir. AZƏRTAC xəbər verir ki, tədqiqatın nəticələri “Cell” jurnalında dərc olunub.

Bioloqlar vurğulayıblar ki, orqanizmdə argininin səviyyəsi yaş artdıqca, eləcə də qeyri-balanslaşdırılmış qidalanma zamanı təbii şəkildə azalır. Bu kəşf yaşlı insanların xərçəngə və ağır gedişli virus infeksiyalarına daha həssas olduqlarını izah etmək imkanı verir. Arginin orqanizmdə sintezinə, çoxsaylı zülallı qida məhsullarında mövcud olduğuna və apteklərdə münasib qiymətə satılan qida əlavəsi kimi geniş əlçatan olduğuna görə tədqiqatçılar yaxın vaxtlarda insanların iştirakı ilə klinik sınaqlara başlamağı planlaşdırırlar.

Digər Xəbərlər

QƏZETİN ÇAP VERSİYASI

XƏBƏR LENTİ Bütün xəbərlər

Bakıda 11 marşrut xəttinin dayanacaq məntəqələri müvəqqəti dəyişdiriləcək

21:29
09 Avqust

Vuçiç: Avropa böyük bir müharibənin astanasındadır

20:41
09 Avqust

İran parlamentində Hörmüz boğazı ilə bağlı yeni qanun layihəsi təsdiqlənib

19:53
09 Avqust

Dünya əhalisinin 6 faizini təşkil edən yerli xalqlar iqlim dəyişikliyinin təhdidi altındadır

19:33
09 Avqust

Küləkli hava şəraiti ilə bağlı sarı xəbərdarlıq elan olunub

17:58
09 Avqust

Suriya ilə Rusiya hərbi bazaların gələcəyi ilə bağlı memorandum imzalayıb

17:45
09 Avqust

Beynəlxalq Yerli Xalqlar Günündə müstəmləkəçiliyin davam edən izləri

17:39
09 Avqust

 Kamandan oxatma üzrə ölkə çempionatı və kubokunun qalibləri mükafatlandırılıb

17:31
09 Avqust

İstirahət zonalarında polisin fasiləsiz xidməti təşkil edilib

17:24
09 Avqust

İDMAN Kamandan oxatma üzrə Azərbaycan çempionatı və kubokuna yekun vurulub

16:41
09 Avqust

Almaniya XİN: Cənubi Qafqazda sülh və sabitlik ortaq maraqlarımıza uyğundur

16:22
09 Avqust

“Azərbaycan–Qırğızıstan tərəfdaşlığı regional inteqrasiyanın dərinləşməsinə mühüm töhfə verir”

15:06
09 Avqust

Yəmənin Mokha limanına raket və dron hücumu təşkil edilib

14:53
09 Avqust

Tanınmış şair və tərcüməçi Çingiz Əlioğlu vəfat edib

14:43
09 Avqust

Avqustun 10-da hava necə olacaq?

14:41
09 Avqust

Cənubi Qafqazın yeni siyasi xəritəsi: Bakı–Vaşinqton tərəfdaşlığının yüksəlişi

13:40
09 Avqust

Xocalı və Xocavəndin bir sıra kənd və qəsəbələrinin elektrik şəbəkəsi yenidən qurulur

12:13
09 Avqust

Sinqapur Respublikasının Prezidenti Zati-aliləri cənab Tarman Şanmuqaratnama

12:01
09 Avqust

“Yay Fest 2026”nın “Müasir şəhərlər və texnologiya” düşərgəsi başa çatıb

11:57
09 Avqust

Türkiyə köhnəlmiş ABŞ silahlarını Ukraynaya verə bilər

11:51
09 Avqust

Nigerdə sərnişin avtobuslarının toqquşması nəticəsində 22 nəfər ölüb

11:44
09 Avqust

ÇOX OXUNANLAR

OXUCU MƏKTUBLARI

NƏŞRLƏRİMİZ

TƏQVİM / ARXİV

BAŞ REDAKTORDAN

Hamımızın Azərbaycan adlı bir Vətəni var! Qoynunda dünyaya göz açdığımız, minbir nemətindən dadıb isti qucağında boya-başa çatdığımız bu əvəzolunmaz diyar azərbaycanlı adını qürur və iftixarla daşıyan hər kəs üçün müqəddəs və ülvidir.
Müzəffər Ali Baş Komandan İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə Azərbaycan Ordusu Vətən müharibəsində zəfər çalaraq erməni işğalçılarını kapitulyasiyaya məcbur etdi, düşməni qovaraq ərazi bütövlüyünə nail oldu.
Bununla da Azərbaycan yeni inkişaf dövrünə qədəm qoydu.
Bu dövrdə dünyada mürəkkəb və ziddiyyətli proseslər davam etməkdədir!
Hələ də dünyada ədalətsizliklər mövcuddur!
Hələ də dünyada ikili standartlar var!
Hələ də dünyada güclülər zəiflərin haqqını tapdalamaq istəyir!
Odur ki, biz daima güclü olmalıyıq.
Güclü olmağın əsas şərti isə bizim birliyimizdir!
Dünyanın harasında yaşamağımızdan, hansı sahədə çalışmağımızdan asılı olmayaraq, əlbir və əlaqəli fəaliyyət göstərməyi bacarmalıyıq.
Azərbaycan naminə, onun dünyada yeri, yüksək nüfuzu uğrunda daim birlikdə mübarizə aparmalıyıq.
Yalnız bu halda anamız Azərbaycanı qoruya, yüksəldə və hamımız üçün qürur mənbəyinə çevirə bilərik.
Ulu yurdumuzun adını daşıyan "Azərbaycan" qəzeti də bu amala xidmət edir.
Əziz azərbaycanlılar! Sizi Azərbaycan naminə, övladlarımızın firavan və xoşbəxt gələcəyi uğrunda əlbir və əlaqəli fəaliyyətə çağırıram!