Vergilər Nazirliyinin
Media və kommunikasiya mərkəzinin yaydığı xəbərdə bildirilir ki, cari il üzrə vergi
xidmətinin əsas prioritetləri dəyişməz qalır. Bu, ilk növbədə, gizli iqtisadiyyatın
aradan qaldırılması istiqamətində görüləcək işlərdir.
Nazirlik gizli
iqtisadiyyatın və vergidən yayınmanın miqyasının azaldılması, gəlirlərin leqallaşdırılması
istiqamətində mühüm tədbirlər həyata keçirir. Buraya, ilk növbədə, vergi qanunvericiliyinə
edilmiş dəyişikliklər və vergi-gömrük əlaqələndirilməsi yolu ilə uçotun izlənilməsi
imkanlarının bərqərar olması - vahid risk platformasının yaradılması daxildir.
Vergi Məcəlləsinin
300-dən çox maddəsinə dəyişiklik edilib ki, bunların böyük əksəriyyəti gizli iqtisadiyyatın
aradan qaldırılmasına yönəldilib. Buraya, ilk növbədə, özəl sektorda çalışan işçilərin
əməkhaqqından tutulan gəlir vergisi üzrə vergi yükünün əhəmiyyətli dərəcədə azaldılması,
əmək müqaviləsi bağlamadan işçilərin işə cəlb olunmasına görə işəgötürənə tətbiq
edilən maliyyə sanksiyalarının artırılması, malların sənədsiz dövriyyəsinə, o cümlədən
malların sənəd təqdim edilmədən satılmasına və alınmasına, habelə xərclərin sənədlərlə
rəsmiləşdirilməməsinə və vergidən azad olunan gəlirlərin sənədləşdirilməməsinə və
bəyan edilməməsinə görə maliyyə sanksiyalarının tətbiqi, dövlət orqanları ilə aparılan
elektron məlumat mübadiləsinin genişləndirilməsi daxildir.
Bundan başqa,
səyyar vergi yoxlamalarının sayının kəskin azaldılması, biznes əməliyyatlarının
elektron qaimə-faktura ilə rəsmiləşdirilməsi, aksizli məhsullar üzərində nəzarət
tədbirlərinin gücləndirilməsi, iri biznes subyektləri ilə müntəzəm görüşlərin keçirilməsi
mühüm addımlar hesab edilə bilər.
2018-ci ildə
gizli iqtisadiyyatın miqyasının azaldılması vergi xidmətinin başlıca istiqaməti
olub. Bəzi sektorlarda, xüsusilə aksizli malların istehsalı və satışı, tibbi xidmətlər
sektoru, şəbəkə ticarəti kimi sahələrdə nəzarət tədbirləri gücləndirilib. Vergi
orqanlarının keçən il iri topdansatış müəssisələrində apardığı vergi nəzarəti tədbirləri
zamanı 930 milyon manat, şəbəkə marketləri üzrə 122 milyon manat, özəl tibb xidmətləri
sahəsində 230 milyon manatdan çox dövriyyənin gizlədildiyi aşkar olunub. Bu rəqəmlər
yalnız vergi orqanlarının nəzarət tədbirlərinə cəlb olunmuş bəzi sektorlardakı vergiödəyicilərini
əhatə edir. Bu, milyonlarla manat verginin və sosial ödəmələrin büdcədən yayındırılması
deməkdir.
Gizli iqtisadiyyatın
vergi gəlirlərini azaltması və sosial müdafiə sisteminin maliyyələşməsini zəiflətməsi
kimi mənfi makroiqtisadi təsirlərlə yanaşı, şirkətlər arasında ədalətli rəqabəti
aradan qaldıran mikroiqtisadi təsirlər də mövcuddur. Sahibkarların böyük əksəriyyəti
ədalətli, rəqabətli bir mühitdə çalışmaq niyyətindədir. Məhz bu səbəbdən, vergi
qanunvericiliyinə edilmiş son dəyişikliklərdə aparılan islahatlara etimadı artırmaq
üçün bu dəyişikliklər uzunmüddətli güzəştlər sistemi ilə möhkəmləndirilib.
Vergilər Nazirliyi
biznes münasibətlərinin digər tərəfi olan vətəndaşları da bu prosesə cəlb etmək
niyyətindədir. Yalnız inzibati mexanizmlə yüksək nəticəyə nail olmaq mümkün deyil,
mütləq təşviq mexanizmi də formalaşdırılmalıdır. Başqa sözlə, nağdsız və nağd alış-verişdə
ƏDV-nin geri qaytarılması yolu ilə vətəndaşı bu prosesə qoşaraq ümumi biznesin leqallaşdırılmasına
nail olmaq mümkündür.
Həmçinin elektron
ödəmələrin geniş tətbiqi gizli iqtisadiyyatın miqyasını azaltmağa kömək etməklə,
onun qarşısını alan ən mühüm amildir. Elektron ödəmələrin çoxluq təşkil etdiyi Böyük
Britaniya və Qərbi Avropa ölkələrində gizli iqtisadiyyatı çox cüzidir. Araşdırmalara
görə, ardıcıl 4 il müddətində elektron ödəmələrin həcminin illik 10 faiz artırılması
gizli iqtisadiyyatın həcmini 5 faiz aşağı salır. İşveç kimi bir ölkədə restoranlar
artıq nağd ödəniş qəbul etmir.
Azərbaycanda
gizli iqtisadiyyatın səviyyəsi haqqında beynəlxalq təşkilatlar və yerli müstəqil
ekspertlər tərəfindən müxtəlif fikirlər səsləndirilir və onun həcminin azaldılması
tövsiyə olunur. Ölkəmizdə son illərdə aparılan köklü islahatlar nəticəsində gizli
iqtisadiyyatın həcmi getdikcə azalsa da, onun mövcud miqyası hələ də arzuolunan
səviyyədə deyil. Vergilər Nazirliyi gizli iqtisadiyyatın aradan qaldırılması istiqamətində
tədbirləri bundan sonra davam etdirəcək.
Abşeron Logistika
Mərkəzi İstanbul-Bakı marşrutu ilə ilk blok qatarı qəbul edib
İlk dəfə olaraq
İstanbuldan Bakıya yola düşən beynəlxalq yük qatarı aprelin 5-də Bakıya çatıb. Qatar
Abşeron Logistika Mərkəzində qarşılanıb.
Qarşılama
mərasimində açılış sözü ilə Abşeron Logistika Mərkəzinin baş direktoru Ziya Ağayev
çıxış edib. Z.Ağayev bildirib ki, təyinat nöqtəsi Abşeron Logistika Mərkəzi olan
yükün daşınması Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti üzərindən Azərbaycan, Türkiyə
və Gürcüstan dəmir yollarının dəstəyi ilə Abşeron Logistika Mərkəzi tərəfindən həyata
keçirilib. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu Avropanı Asiya ilə birləşdirən ən qısa və
etibarlı yoldur.
"Şərq-Qərb
nəqliyyat dəhlizi” çərçivəsində baş tutan bu yük daşıması ölkə iqtisadiyyatı üçün
də çox böyük əhəmiyyət kəsb edir. Ölkə başçısının rəhbərliyi ilə iqtisadiyyatın
şaxələndirilməsi, qeyri-neft sektorunun inkişafı, ölkəmizin tranzit imkanlarının
genişləndirilməsi istiqamətində mühüm layihələr həyata keçirilib. Nəqliyyat sahəsinin
inkişafı istiqamətində aparılan məqsədyönlü islahatlar nəticəsində ölkəmiz beynəlxalq
yükdaşımalarda regional qovşağa çevrilib.
Belə ki, Azərbaycanın
çox əlverişli coğrafi mövqedə yerləşməsi tranzit potensialının artırılması istiqamətində
əvəzsiz rol oynayır, bununla da büdcə gəlirlərinin əhəmiyyətli dərəcədə artmasına
zəmin yaradır.
Abşeron Logistika
Mərkəzi tarixi İpək yolunun üzərində, ölkəmizin paytaxtı Bakı şəhərinin Qaradağ
rayonunun Lökbatan qəsəbəsində yerləşir. Mərkəzin sutkalıq yükaşırma gücü 30 min
ton təşkil edir ki, bu da ildə təqribən 11 milyon ton yükə bərabərdir. Abşeron Logistika
Mərkəzi bütün xidmətləri təklif etməklə vaxta qənaəti və xərclərin azalmasını təmin
edir.
Terminal vahid
gömrük məntəqəsi kimi qəbul olunub. İdxal, ixrac və tranzit gömrük əməliyyatları
ərazidə yerləşən gömrük orqanları tərəfindən həyata keçirilir.
Burada müştərilərə
müasir və yüksək səviyyəli xidmətin göstərilməsi "bir pəncərə” sistemi ilə bir nöqtədən
təmin olunur.
Abşeron Logistika
Mərkəzində 2400 konteyner tutumu olan terminal, tutumu 21 min ton olan iriölçülü
yük terminalı, 8100 kvadratmetrlik qapalı anbar sahəsi, açıq yük platforması və
ən müasir texnikalar xidmət göstərir.