Bir sıra təhlükəsizlik və virtualizasiya lisenziyalarının illik lisenziya müddətlərinin uzadılmasının satın alınması.
Tender iştirakçıları https://www.etender.gov.az/ dövlət satınalmalarınım vahid internet Portalına (Portala) elektron imzaları vasitəsilə daxil olaraq tender haqqında ətraflı məlumat əldə etməlidirlər.
Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri dövlət satınalmalarının vahid internet Portalı vasitəsilə elektron qaydada təqdim etməlidirlər:
- iddiaçı təqdim etdiyi sənədlərdə özü haqqında aşağıdakı məlumatları bildirməlidir. İddiaçının tam adı, ünvanı, hüquqi statusu, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;
- iddiaçının texniki-istehsalat (işinin əsas istiqamətləri) fəaliyyəti barədə məlumat və analoji iş təcrübəsini təsdiq edən sənədlər;
- iddiaçı təklifin dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı təqdim etməlidir;
- iddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən verilmiş arayış;
- iddiaçının son bir il ərzində fəaliyyəti barədə vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında vergi orqanlarından arayış;
- tenderin Əsas şərtlər toplusunda göstərilən bütün digər sənədlər;
- iddiaçının müvafiq sahədə (Proqramlaşdırma) korporativ müştəriləri və son 3 (üç) il üzrə iş təcrübəsini (korporativ müştərilərin adı, ünvanı, əlaqə telefonu daxil olmaqla) əks etdirən məlumatlar olmalıdır. (İddiaçının müvafiq sahədə ən azı 3 il təcrübəsi olmalıdır. Müvafiq təcrübəsi olmayan iddiaçılar qiymətləndirmə proseduruna buraxılmır);
Yuxarıda göstərilən tenderlərdə iştirak etmək istəyən iddiaçılar hər satınalma üzrə 250 (iki yüz əlli) manat iştirak haqqı ödədikdən sonra tenderin Əsas şərtlər toplusunu dövlət satınalmalarının vahid internet Portalı vasitəsilə əldə edə bilərlər.
Tenderin iştirak haqqı “ASAN ödəniş” sistemi ilə bu hesaba köçürülməlidir:
Ünvan: Bakı şəhəri, S. Vurğun küçəsi-135
Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi
VÖEN: 1400108191
Kod: 210005
M/hesabı: AZ41NABZ01360100000000003944
VÖEN: 1401555071
S.W.I.F.T. BIK: CTREAZ22
Maliyyə Nazirliyi kitab 002527-2108571
Hesab:AZ83CTRE00000000000002108571
Büdcə səviyyəsinin kodu: 7
Təsnifatın kodu: 142340
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 18 may 2021-ci il saat 16:30-dək, tender təklifi və bank təminatını isə 26 may 2021-ci il saat 16:30-dək dövlət satınalmalarının vahid internet Portalı vasitəsilə elektron qaydada təqdim etməlidirlər.
İddiaçıların təklifləri 27 may 2021-cı il saat 16:30-da açılacaqdır. Təkliflərin açılması dövlət satınalmalarının vahid internet Portalında virtual iclas formatında aparılacaqdır.
Təkliflərin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsilə aparılacaqdır.
Tenderlə əlaqədar əlavə məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxs: Nurlan Soltanov. Telefon: (99412) 404-34-43.
Tenderin Əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində tərtib edilmişdir.
Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün proseduralar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsilə aparılır.
Tender komissiyası