Alternative content

11:29 15 Oktyabr 2019
ONLINE XƏBƏR LENTİ
01:33 15.10.2019 Gələcəyə dəstək
Azərbaycan turizm məkanıdır - FOTO
BAŞ REDAKTORDAN

Hamımızın Azərbaycan adlı bir vətəni var! Qoynunda dünyaya göz açdığımız, minbir nemətindən dadıb isti qucağında boya-başa çatdığımız bu əvəzolunmaz diyar azərbaycanlı adını qürur və iftixarla daşıyan hər kəs üçün müqəddəs və ülvidir. Müstəqilliyin çətin yolları ilə kövrək addımlarını atan anamız Azərbaycan övlad məhəbbətinə və köməyinə daim ehtiyac duyur. Onun Qarabağ adlı yarasını sağaltmaq, bütövlüyünü bərpa etmək üçün hamımız əl-ələ verməliyik!
Ulu yurdumuzun adını daşıyan "Azərbaycan" qəzeti də bu amala xidmət edir.
Əziz azərbaycanlılar! Sizi Azərbaycan naminə, övladlarımızın firavan və xoşbəxt gələcəyi uğrunda əlbir və əlaqəli fəaliyyətə çağırıram!

istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts

Azərbaycan Qəzeti Rəsmi Dövlət Qəzeti, Baş redaktor Bəxtiyar SADIQOV Fəsil xəstəliklərinə qarşı immunitetinizi belə gücləndirin
Fəsil xəstəliklərinə qarşı immunitetinizi belə gücləndirin
ANA SƏHİFƏ / Səhiyyə
00:28 06.10.2019


Fəsil dəyişməsi, havaların soyuması soyuqdəyməyə, boğaz ağrısına, zökəmin geniş yayılmasına səbəb olur. Bəs xəstələnməmək, viruslara yoluxmamaq üçün immun sistemini necə gücləndirmək olar?

Bunun üçün ilk növbədə menyunuzda A, C vitaminləri və sinklə zəngin qidalar üstünlük təşkil etməlidir. Mövsümə uyğun qidalanma immun sistemini gücləndirən amildir. Bu halda tünd yaşıl yarpaqlı göyərtilər, parlaq narıncı rəngli meyvələr, yağlı balıqlar immun sistemini gücləndirərək yuxarı tənəffüs yolları infeksiyalarına qarşı dözümlülük yaradır.

Qaraciyər, yumurta, süd, kərə yağı, ispanaq, çuğundur yarpağı, kök, boranı A vitamini ehtiyacını ödəyir.

Yetkin yaşında olan bir şəxsin gün ərzində təqribən 90 milliqram C vitamini qəbul etməsi lazımdır. Səhər yeməyində 3 ədəd yaşıl bibər, gün ərzində 2 narıngi yeməklə gündəlik C vitamini ehtiyacını ödəmək mümkündür.

Çox stress keçirənlərin, alkoqol, siqaret istifadəçiləri, yüksək temperaturla müşayiət olunan virus xəstəliklərinə yoluxanların, antibiotik və ağrıkəsici istifadə edənlərin gündəlik C vitamini ehtiyacı daha yüksək olur.

Bunun üçün qırmızı ət də daxil olmaqla, sink qaynağı sayılan heyvan mənşəli qidalar qəbul etmək vacibdir. Balqabaq tumu, tünd yaşıl rəngli göyərtilər də bu baxımdan çox faydalıdır.



NƏŞRLƏRİMİZ

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

HAVA PROQNOZU



VALYUTA


InvestAZ
ARXİV


TƏQVİM