Ücretsiz php script indir film izle hd film izle shell indir md5 cracker dizi izle hacklink satışı PDO Kullanımı shell indir Warez Mavi Orkide

Alternative content

15:34 15 Noyabr 2018
ONLINE XƏBƏR LENTİ
FOTOXRONİKA
Bakı bu gün - FOTO REPORTAJ
BAŞ REDAKTORDAN

Hamımızın Azərbaycan adlı bir vətəni var! Qoynunda dünyaya göz açdığımız, minbir nemətindən dadıb isti qucağında boya-başa çatdığımız bu əvəzolunmaz diyar azərbaycanlı adını qürur və iftixarla daşıyan hər kəs üçün müqəddəs və ülvidir. Müstəqilliyin çətin yolları ilə kövrək addımlarını atan anamız Azərbaycan övlad məhəbbətinə və köməyinə daim ehtiyac duyur. Onun Qarabağ adlı yarasını sağaltmaq, bütövlüyünü bərpa etmək üçün hamımız əl-ələ verməliyik!
Ulu yurdumuzun adını daşıyan "Azərbaycan" qəzeti də bu amala xidmət edir.
Əziz azərbaycanlılar! Sizi Azərbaycan naminə, övladlarımızın firavan və xoşbəxt gələcəyi uğrunda əlbir və əlaqəli fəaliyyətə çağırıram!

Azərbaycan Qəzeti Rəsmi Dövlət Qəzeti, Baş redaktor Bəxtiyar SADIQOV Orta səviyyədə fiziki fəallıq psixi durumu yaxşılaşdırı
Orta səviyyədə fiziki fəallıq psixi durumu yaxşılaşdırı
ANA SƏHİFƏ / Səhiyyə
02:08 13.08.2018

Mütəxəssislərin fikrincə, həddən ziyadə fiziki fəallıq ziyandır, lakin orta səviyyədə idmanla məşğul olmaq psixi durumu yaxşılaşdırır. “The Daily Mail” qəzetinin məlumatına görə, Oksford və Yel universitetləri tərəfindən 1,2 milyon insanı əhatə tədqiqat aparılıb. Müəyyən edilib ki, fiziki fəallıq müəyyən həddi keçəndən sonra onun faydalı təsiri ziyana çevrilə bilər.

AZƏRTAC “MedDaily” saytına istinadla xəbər verir ki, gün ərzində 3 saatdan artıq olmaqla həftədə beş dəfədən çox məşq edən insanların psixi durumu idmandan uzaq insanlarla müqayisədə daha pis olur. Əgər gündə 45 dəqiqə olmaqla həftədə 3-5 gün məşq edilərsə, bu, daha faydalı olar. Müvafiq vaxtı artırmağa ehtiyac yoxdur. Əslində istənilən fiziki fəallıq, hətta ev işi, bağçılıq da depressiya halını 10 faiz azaldır.

Alimlər bütövlükdə müəyyənləşdiriblər ki, pis psixi durumda keçirilən vaxtı komanda idman növləri ilə məşğul olanlar 22 faiz, velosiped sürənlər 21 faiz, idman zallarında məşq edənlər 20 faiz, qaçışla məşğul olanlar 19 faiz, piyada gəzənlər 18 faiz azaldıblar.


NƏŞRLƏRİMİZ

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

HAVA PROQNOZU


VALYUTA


ARXİV


TƏQVİM