Alternative content

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI MİLLİ MƏCLİSİNİN ORQANI

Azərbaycanın beynəlxalq tranzit ölkə kimi əhəmiyyəti daha da artır

18 Yanvar 2018
 

Prezident İlham ƏLİYEV: “Bakı-Tbilisi-Qars Avrasiyanın nəqliyyat xəritəsini təzələdi”

 

Azərbaycan coğrafi mövqeyinə görə Şərqlə Qərbin, Şimalla Cənubun qovuşuğunda yerləşir. Təbii ki, belə əlverişli mövqe ölkəmizə öz tranzit imkanlarından istifadə etməyə şərait yaradır. Bunun üçün isə ilk növbədə infrastruktur lazımdır. Çünki müasir dövrün tələblərinə uyğun infrastruktur yaradılmadan mühüm tranzit ölkəsi statusunu qazanmaq çətindir.
Odur ki, bu gün Azərbaycanda həyata keçirilən iqtisadi siyasətin istiqamətlərindən biri də geniş infrastruktur layihələrinin reallaşdırılmasıdır. Hələ neçə il əvvəl ulu öndər Heydər Əliyevin təşəbbüsü ilə tarixi İpək yolunun müasir dövrün tələblərinə uyğun bərpası da bu məqsədə xidmət edirdi. Sonrakı illər görülən nəhəng işlər nəticəsində Şərq-Qərb nəqliyyat dəhlizi fəaliyyətə başladı. Bunun üçün Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu yenidən quruldu, baxmayaraq ki, ölkəmizə qarşı düşmən qüvvələr bu layihənin icrasına, xüsusilə onun maliyyələşməsinə mane olurdular. Lakin Prezident İlham Əliyevin qətiyyətli mövqeyi sayəsində ölkəmiz Azərbaycanda və Gürcüstanda həyata keçirilən tikinti-quraşdırma işlərinin xərcini öz üzərinə götürdü. Beləliklə, Şərq-Qərb nəqliyyat dəhlizi göstərilən bütün müqavimətlərə baxmayaraq, fəaliyyətə başladı.
İkinci ən böyük layihə Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin tikintisinə başlanmasıdır. Hazırda bu istiqamətdə tikinti-quraşdırma işləri və digər texniki layihələr icra edilir. İpək yolu Şərqdən Avropaya yüklərin daşınmasında nə qədər əhəmiyyətlidirsə, Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi də Şərqdən Rusiyaya və Şimali Avropaya yüklərin daşınması üçün bir o qədər əhəmiyyətlidir. Həmin dəhliz istifadəyə verildikdən sonra ölkəmizin ərazisindən daşınan yüklərin həcmi əlavə olaraq milyon tonlarla artacaq. Bu həm iqtisadi, həm də siyasi cəhətdən ölkəmizə əlavə dividendlər qazandıracaq.
Prezident İlham Əliyev yanvarın 9-da Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı kompleksində Ro-Ro terminalının açılışında iştirak edərək burada görülən işlərlə tanış olub. Dövlət başçısına bildirildi ki, hazırda kompleksin inşası aparılan birinci fazası 12 yanalma körpüsünə malikdir. Onun yükdaşıma imkanı illik 15 milyon ton yük, o cümlədən 20 futluq 100 min konteynerdir. Bu proqrama uyğun olaraq, Ro-Ro tipli gəmilər üçün 2 körpü, 7 körpüdən ibarət universal quru yük və konteyner terminalı, 2 bərə körpüsü, eləcə də xidməti donanma gəmiləri üçün körpü nəzərdə tutulub. Azərbaycanın regionun mühüm nəqliyyat və logistika mərkəzinə çevrilməsində bu istiqamətdə görülən işlər həlledici rola malikdir.
Hazırda limana çəkisi 5-8 min tonadək gəmilər daxil olur. Layihələndirmə zamanı liman akvatoriyasında dərinliyi 7 metrdən 9 metrə qədər artırılma imkanı nəzərə alınıb ki, bu da gələcəkdə çəkisi 12 min tona qədər olan gəmilərin sərbəst yanaşmasını təmin edəcək. Hazırda limanda tikinti-quruculuq işləri gedir. Bu işləri həyata keçirmək üçün 1500-ə yaxın işçi qüvvəsi cəlb edilib.
Yeni liman ötən il istismara verilən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti üçün bilavasitə yükcəmləyici funksiyasını yerinə yetirəcək. Beləliklə, Şimal, Cənub, Şərq və Qərb istiqamətlərindən dəhlizlər üzrə ölkəmizə daxil olan yük axınları yeni liman kompleksində cəmlənərək Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu ilə Avropaya və əks istiqamətə - Şərqə daşınacaq.
Prezident İlham Əliyev Nazirlər Kabinetinin 2017-ci ilin sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə həsr olunan iclasında icra olunan bu cür layihələrin əhəmiyyətini vurğulayaraq demişdir: “Bu il Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun fəaliyyəti üçün çox önəmli il olacaq. Demək olar ki, Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun fəaliyyətinin birinci ili olacaq. Mən qeyd etmişəm ki, bu yola böyük maraq var və artıq Bakı-Tbilisi-Qars Avrasiyanın nəqliyyat xəritəsini təzələyib və Azərbaycan bu sahəyə öz töhfəsini verib. Mən giriş sözümdə qeyd etdiyim kimi, Azərbaycan ərazisində “Şimal-Cənub” nəqliyyat dəhlizi ilə bağlı bütün işlər görülüb. Ancaq biz böyük yüklər gözləyirik ki, bu yolla daşınacaq. Ona görə də mövcud olan dəmir yolu daha da yaxşı vəziyyətə gətirilməlidir. Yəni dəmir yolunun sürəti artırılmalıdır. Bu məqsədlə biz Bakı-Yalama və Bakı-Astara dəmir yolunun tədricən yenidən qurulması, təmiri ilə bağlı böyük işlər görməliyik”.
Azərbaycanda beynəlxalq əhəmiyyətli infrastruktur layihələri ilə yanaşı, yerli əhəmiyyətli layihələr də icra edilir. Cari ilin investisiya proqramında Bakı-Yalama dəmir yolunun təmiri və yenidən qurulması öz əksini tapıb. Eyni zamanda proqramda Bakı-Astara dəmir yolunun, xüsusilə dənizə yaxın olan hissəsinin köçürülməsi, turizmin inkişafı üçün yeni dəmir yolu xəttinin çəkilməsi də nəzərdə tutulub. Bu layihələrin arasında Ağdaşın Ləki stansiyasından Qəbələyə yeni dəmir yolu xəttinin çəkilməsi xüsusi qeyd olunmalıdır. Yeni xəttin çəkilməsinin bölgədə turizmin inkişafına təkan verəcəyini indidən söyləmək olar.
Sosial mahiyyət daşıyan infrastruktur layihələrin icrası da diqqət mərkəzindədir. Ötən il belə layihələrin icrası davam etdirilib və bu məqsədlə büdcədən böyük məbləğdə vəsait ayrılıb. Görülən işlər nəticəsində ölkədə elektrik təchizatı yaxşılaşıb, qazlaşdırma 93 faizə çatıb, 100 min hektardan çox sahə suvarılmağa başlanıb, 1300 kilometr avtomobil yolu, o cümlədən 500-dən çox kəndə yeni yol salınıb, içməli su layihələri icra edilib. Bundan əlavə, 133 yeni məktəb tikilib, 14 məktəb əsaslı təmir edilib, 500-ə yaxın məktəbdə cari təmir işləri aparılıb, 30 tibb müəssisəsi inşa və əsaslı təmir olunub, 2300 qaçqın və məcburi köçkün ailəsi yeni mənzillərə köçüb.

Rüstəm KAMAL,
“Azərbaycan”